Naszym celem jest przygotowanie osób niepełnosprawnych do zatrudnienia na otwartym rynku pracy. W tym celu otworzyliśmy jako pierwszy ZAZ w Polsce dział Call Center, w którym usytuowanych jest 20 stanowisk dla pracowników niepełnosprawnych.
Specjalizujemy się w świadczeniu usług w zakresie telefonicznej obsługi Klientów.
- Sprzedaż produktów,
- Generowanie szans sprzedaży,
- Umawianie spotkań dla Naszych Kontrahentów,
- Przeprowadzanie badań ankieterskich,
- Tworzenie baz danych,
- Obsługa infolinii i helpdesk,
- Pozyskiwanie sponsorów min. dla wydarzeń sportowych, kulturalnych,
Do Państwa dyspozycji oddajemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, które pozwalają nam, bez większych ograniczeń na pełne dostosowanie możliwości posiadanego przez ZAZ „Victoria” systemu Call Center odpowiednio do Państwa potrzeb.
W skład działu, wchodzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem z branży Call Center, sprzedażowej, informatycznej oraz szkoleniowej. W swojej pracy bardzo mocno jesteśmy nastawieni na jakość wykonywanych usług. Pracujemy w oparciu o ustalone procedury oraz standardy obsługi Klienta, które dostosowane są do konkretnie przeprowadzonych działań.
Dysponujemy profesjonalną kadrą trenerską, która zajmuje się szkoleniami oraz doradztwem. Nasi agenci otrzymują wsparcie szkoleniowe w codziennej pracy, zarówno przez specjalistów zatrudnionych na Call Center, jak również przez kadrę trenerską. Przy każdym projekcie zleconym na Call Center, otrzymują Państwo wsparcie Naszej doświadczonej kadry Trenera, Kierownika Call Center, Kierownika Projektu (Product Managera). Każdy z Naszych Klientów jest traktowany indywidualnie.
Więcej informacji uzyskasz
Tel. 74 633 67 60, mail: a.kielb(at)zazvictoria.pl
Comments are closed.